[ninpo-hu] üzenet

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Okt. 15., Sze, 23:25:23 CEST

Szia!

> Úgy látom sikerült egy nem túl szép helyzetet generálnom. Sajnálom,
> hogy olyan részeit is magadra vetted az írásomnak, amit nem Neked
> címeztem, csupán általánosságban gondolok.
> Nem kívántam személyeskedésbe átvinni a témát.

Nem feltétlenül van ellenemre a személyeskedés :-) Sokszor
szerencsésebb, mint a célozgatás, körítés, ...

> - nem hiszem, hogy tudom a frankót, sőt. Csupán azt látom, hogy ha
> többen, többet járnánk Japánba tanulni előrébb lennénk,

Nem bántani szeretnélek, de nekem ez jött le. Sőt, továbbra is.
Feltöltődtél, lelkes vagy. Én is tudok lelkes lenni, és akkor kicsit
másként látom a dolgokat, úgymond megszépülnek. De ettől még megvan az
árnyoldal is, másik nézőpont, amit tudomásul kell venni.
Persze a Japánba utazással kapcsolatban egyetértünk.

> - Arnaud-ot a tanáromnak tekintem, de anno megkért ne hívjam Sensei-nek,

Meg tudom érteni, "bácsizás"-ként is fel lehet fogni, szvsz ízlés
kérdése. De ettől még a kapcsolat és a minőségek nem változnak, ahogy
írod is: ő (is) Sensei. (tudod, az ételfutár hiába "toast"-ot küld a
saláta mellé, attól az még pirítós)

> Remélem azért nem gázoltam túlságosan a lelkedbe és talán később mást
> is fogsz látni abban, amit írtam.

Abszolút nem gázoltál a lelkembe (mivel is tetted volna?), mindössze nem
tudtam/tudok egyetérteni azzal, amit írtál, ami ebből rám vonatkozott,
azt pedig kellő alap hiányában nem tudom elfogadni.
Részemről bocs, ha "neked rontás" lett volna. Én nem vagyok kos,
ellenben a feleségem nagyon erősen. Hatással van rám :-)

Ami a mondat második felét illeti: hááát.... visszatértünk az első
válaszodra, a "frankóra". Ha olyan bölcs vagy, megköszöntem volna, ha
felvilágosítasz kicsit. Benned fel sem merült, hogy én is mondhatok
valamit, mögöttem is van/lehet tapasztalat. Akár fotelből szűrtem le,
akár nem. Nem baj. Mások vagyunk.

Minden jót,

Attila

ui: Nemcsak a média által sugárzott világkép lehet káros, sőt... az
egész értékrend kérdése, és hogy azt az értékrendet ki/kik/mi irányítja.
Azt ne felejtsd el, hogy többek között része vagy annak, amiből a média
táplálkozik.
Csak kérdésként: a média által sugárzott világkép miért rosszabb, mint
mondjuk a Bujinkan által sugárzott világkép?

--------- következő rész ---------