Re: [ninpo-hu] üzenet

Bujinkan Livo Dojo livodojo at livodojo.hu
2008. Okt. 15., Sze, 20:05:28 CEST

Szia,

Úgy látom sikerült egy nem túl szép helyzetet generálnom. Sajnálom, hogy olyan részeit is magadra vetted az írásomnak, amit nem Neked címeztem, csupán általánosságban gondolok.
Nem kívántam személyeskedésbe átvinni a témát.
Köszönöm, hogy ezzel rámutattál a kommunikációm problémáira! Kos jegy szülötteként gyakran megyek fejjel a falnak, mint jelen esetben is.:)

Pár kérdésedre választ adnék:
- valóban igyekszem a média által sugárzott világképtől függetlenül szemlélődni,
- a családi nevemet azért választottam dojo névnek, mert akkoriban semmi jó fantázia név nem merült fel bennem. Keleten ez amúgy teljesen elfogadott,
- nem hiszem, hogy tudom a frankót, sőt. Csupán azt látom, hogy ha többen, többet járnánk Japánba tanulni előrébb lennénk,
- Arnaud-ot a tanáromnak tekintem, de anno megkért ne hívjam Sensei-nek,
- igyekszem aszerint vezetni és gyakorolni az edzéseimen, ahogy azt Japánban mutatják,
- sajnos gyér taijutsu szintem rengeteg csiszolást igényel még, ennek ellenére igyekszem az aktuálisan megjelölt témát követni.

Remélem azért nem gázoltam túlságosan a lelkedbe és talán később mást is fogsz látni abban, amit írtam.
További jó tréningezést!
LL