Re: [ninpo-hu] üzenet

Bujinkan Livo Dojo livodojo at livodojo.hu
2008. Okt. 16., Cs, 13:07:08 CEST

szia,

>Részemről bocs, ha "neked rontás" lett volna. Én nem vagyok kos, ellenben a feleségem nagyon erősen. Hatással van rám :-)

Akkor kapod a kiképzést tőle.:) Az én párom bika, képzelheted nálunk mik zajlanak esetenként.:)

Így utójára még elmondanám, hogy amit írtam a saját tapasztalataim alapján tettem. Mindezt olyan formában próbáltam tenni, hogy az olvasók a saját személyiségük alapján képesek legyenek átérezni/átélni.

>Csak kérdésként: a média által sugárzott világkép miért rosszabb, mint mondjuk a Bujinkan által sugárzott világkép?

A Bujinkan-ban kerülni kell az erőszakot.

Hatsumi sensei (2008.10.10):
"Do not fight! In a fight one can die, even you." - Ne harcolj! A harcban valaki meghalhat, akár te is.
Ez után arról beszélt, hogy nem harcolni tanít bennünket, hanem használni a teret (kuukan).

További szép napot!
LL