Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 16:55:39 CEST

Most magamhoz nyúltam a gyönyörtől. Sokan vagyunk, de nem elegen! (De aljas cinikus köcsög vagyok, mi? :) )

Utoljára akkor volt sok írás itt amikor áprilisban fikázkodtunk. :) Ez most mégiscsak konstruktívabb.

Igen, ez a hirtelen jött ötletelés és kooperatív hangulat már jó. Csak maradjon is így.

M. Attila: Már vannak ötletek is szép számmal, mit beszélsz hogy nincsenek ötletek? Már egy csomót leírt ide jópár ember, sőt, párat már meg is fogadtatok néhányan, nem? ( De. Ugye?! Mé?! Nem? De. Ugye?! De. :) (c) Besenyő Pista bácsi, mentorom és szellemi lámpásom )

Tehát a problémákat elég alaposan felvázoltuk és kielemeztük. Az ötletelés is elkezdődött, és még biztos lesznek ötletek, amit lehetőleg senki ne tartson magában.

A szemináriumok egymással való egyeztetése nem problémás, mivel egy évvel előre vannak szervezve javarészt. Idén év végén, jövő év elején el lehet kezdeni a kooperálást a 2010-es évre, illetve van akinek még a 2009-esre is.

Annak idején volt olyan ötletem is hogy össze lehetne hangolni a vizsgakövetelményeket is, de ezt megfontolás után én magam is elvetettem.

Roland

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609
--------- következő rész ---------