[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 16:29:28 CEST

Attilák!
> Sziasztok!
>
>    B. Attila, az észrevételed teljesen jó, már én is gondoltam rá, az
> előző négy pontból a negyediknél. Ha megcsinálod, megköszönnénk. A
> negyedik pont kicsit bővebben kifejtve:
Ez melyik észrevétel? :-) Elvesztettem a fonalat!
> - Shihan szemináriumok szervezésének megbeszélése, egyeztetése
> - külön levlista
EZ NAGYON KELLENE, mert nem biztos, hogy minden ide tartozik!
> - külön Tagoldal, ahová feltehetnénk egymásnak néhány gondolat
> ébresztő anyagot, ehhez teljesen megfelel pl egy Gmail dokumentum megosztó
> - a szemináriumokon egymásnak kedvezmény biztosítása (és ha megy a
> Mester, szívesebben mennek a Tanítványok is) :)
Na erről beszéltem :) Ez má marketing... És jó ötlet.
> - közösen szervezett utak, külföldi szemináriumokra, akár Japánba.

> - stb, stb,
stb.

>    Azt már eleget mondtuk, mi, miért nem megy, most már beszéljünk
> arról, hogyan tovább. Azzal nem megyünk semmire, ha egymás szavaira
> írogatunk megjegyzéseket, de érdemi ötleteket meg írunk. Én maga
> részéről szívesen kooperálok másokkal, akik hajlandóak odafigyelni
> másokra, és nem csak a negatívumokat keresik.

Ami nekem tetszik, hogy még soha nem kommunikáltunk ennyit, mint
mostanában. S ez tetszik, nagyon tetszik. Minden út az első lépéssel
kezdődik, s ez is általában a legnehezebb. De azt hiszem megtettük z
első lépést az elszigetelt dojoktól a Magyar Bujinkan felé. De ne
felejtsétek el, ehhez mindannyian kellünk.
(Hú de nagy szavak...:-) )

Csaba