[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 15:53:49 CEST

Sziasztok!

> 1. év elején, akár itt a ninpo.hu <http://ninpo.hu> -n mindenki
> egyeztessen a másikkal, ki, mikor, kit akar meghívni. Adjunk erre egy
> időszakot, pl január hónapot. A később felmerülő esetleges
> szemináriumokat is dobjuk be a köztudatba, valahogy úgy, ahogy Évi teszi.
Egyet értek, csak szerintem a szemináriumok már előző évben egyeztetésre
kerülnek az adott shihannal. A január már késő sztem, de egyébként ez
lenne a jó.
> 2. vegyük figyelembe egymás lehetőségeit, érdekszféráit is, és ne
> koncentráljunk csak Bp-re, mondom ezt annak ellenére, hogy magam is
> bp-i vagyok. Szeged, Debrecen és Kecskemét ugyancsak könnyen elérhető
> városok. Ha esetleg egy igazi nagy pukkantást szeretnénk, akkor az
> tényleg legyen Bp-en.
Ezt szó szerint így értettem és gondoltam.
> 3. én a magam részéről jó ötletnek tartom az előtakarékosságot, be is
> fogom vezetni. Cserébe a saját Tanítványaim bizonyos kedvezménnyel
> jöhetnek majd a szemináriumokra.
:-) me too
> 4. .. és ha már itt tartunk: mi lenne, ha írnánk egy közös
> nyilatkozatot, mi, Mo-i Dojo vezetők, hogy miben, mire figyeljünk
> egymásra. NEM szabályzat, vagy ilyesmi lenne, nem lenne szankcionálva
> sem, egyszerűen csak összegezzük a tennivalókat, illetve a közös munka
> elvárásait. Ne induljunk ki abból, hogy ".. úgysem tartja be
> mindenki.. bla ..bla .. bla" mert egyrészt én hiszek abban, hogy sokan
> oda fognak figyelni másokra, másrészt valahol el kell kezdeni, nem?
> Ami le van írva, mindig sokkal egyértelműbb, és könyebb betartani is.

Csatlakozom. legkésőbb a buyukaion szentesíthetjük is, pl.
véstszerződéssel vagy esetleg iszunk rá egyet:-)

Csaba