Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

Magyar Attila magyarattila at vipmail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 16:15:12 CEST

Sziasztok!

   B. Attila, az észrevételed teljesen jó, már én is gondoltam rá, az előző
négy pontból a negyediknél. Ha megcsinálod, megköszönnénk. A negyedik pont
kicsit bővebben kifejtve:
- Shihan szemináriumok szervezésének megbeszélése, egyeztetése
- külön levlista
- külön Tagoldal, ahová feltehetnénk egymásnak néhány gondolat ébresztő
anyagot, ehhez teljesen megfelel pl egy Gmail dokumentum megosztó
- a szemináriumokon egymásnak kedvezmény biztosítása (és ha megy a Mester,
szívesebben mennek a Tanítványok is) :)
- közösen szervezett utak, külföldi szemináriumokra, akár Japánba.
- stb, stb,

   Azt már eleget mondtuk, mi, miért nem megy, most már beszéljünk arról,
hogyan tovább. Azzal nem megyünk semmire, ha egymás szavaira írogatunk
megjegyzéseket, de érdemi ötleteket meg írunk. Én maga részéről szívesen
kooperálok másokkal, akik hajlandóak odafigyelni másokra, és nem csak a
negatívumokat keresik.

Üdvözlettel:
Magyar Attila

Si vis pacem para bellum