[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 16:10:59 CEST

Sziasztok ismét!

Vizsgáztatás: nálam az emberek nem tudnak csak vizsga előtt edzésre
járni, mert nem tudják mikor van a vizsga. Ha úgy látom, hogy elérte a
megfelelő szintet, akkor levizsgáztatom. Végülis csak 10-20 emberke jár
egy klubba. Nem kötelező kinevezni vizsganapot, ha jól tudom. Ha valaki
nem halad, nem vizsgázik. Oké van kivárási idő, minimum három hónap, hat
hónap, egy év stb. De ez után köteles vagyok levizsgáztatni? Szerintem
nem. Esetleg ennél hamarabb nem tanácsos, hagyni kell időt a fejlődésre.
Ez csak egy útmutató a diáknak, hogy kb. ennyi idő alatt kellene ennyit
fejlődnie. No de a képességek sem egyformák.

Szóljatok, ha tévedek, de a vizsga tényleg nem attól függ, hányszor
voltál edzésen.

Csaba