Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 12:43:09 CEST

> Most ez van, legközelebbre meg majd kialakul valami, összedugjuk a
> fejünket pl. a Buyukaion és baráti hangulatban megbeszéljük, mi lenne a
> legjobb mindenkinek.
>  jó alkalom lesz, de mivel gondolom mindenki tudja az összes többi dojovezető e-mail címét, így akár addig sem kell várnotok.

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609