[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 12:23:16 CEST

Sziasztok!

  Én részemről megértettem és elfogadtam a 25 Eurót.
Mások pedig addig ne jelentkezzenek, amíg nem tudják biztosra, hogy
mennek. Így Petiék is látni fogják, hogy mekkora az érdeklődés, és talán
nem lesznek "fantom jelentkezők".
Most ez van, legközelebbre meg majd kialakul valami, összedugjuk a
fejünket pl. a Buyukaion és baráti hangulatban megbeszéljük, mi lenne a
legjobb mindenkinek.

:-)

Csaba