[ninpo-hu] szeminariumok - szerintem...

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 10:43:28 CEST

            Hát szerintem meg lehet egy szemináriumra hívni több Sihant is, mint ahogya DJ.Holt is teszi ezt, majd szeptember, vagy októberben? És akkor már is egyszerűbb, meg gazdaságosabb, meg nagyobb az érdeklődés, meg mindenki lát több Sihant is... Pl Szívesebben fizetek 120Eurót 3 Sihanért, mint 70-et egyért... De lehet, hogy más is így van ezzel...A Marketingről meg még annyit, hogy nem úgy kéne gondolkodni, mint egy multinacionális cég, hogy nekem elég olyan reklámot, meg marketinget csinálni, ami csak jelenlétet biztosít a piacon...Magyarul nem egy nagy hadseregünk van, hanem csak egy kis gerilla csapatunk. Egész más stratégia kell mind a kettőnek. Míg a hedsereggel csak elég ki állnod a a csatatérre, addig a pár fős témával nagyon meg kell határoznod, hogy mikor és hova lősz...Úgy hívják, hogy Gerilla marketing... Egy pár hónapja kezdtem el ezzel foglalkozni, az új munkámnak hála és szívesen segítek bárkinek megszervezni, meg bereklámozni egy-egy szemcsit... Mert az, hogy elküldöd minden hónapban, szeminárium előtt, hogy lesz, az bizony lehet, hogy még rosszabb, mintha nem is hírdetnéd... A legtöbb cég elköveti azt a hibát, hogy van egy professzionális terméke és akkor úgy akar belőle profitálni, hogy hírdeti, hogy VAN...  De igazából ez senkit sem érdekel... Ezt megteheti egy Multi, egy Tesco, vagy egy Metro, de mi picikék vagyunk ezért egész másképp kell mozogni és felosztani az erőket...Na mindegy nem mennék ebbe most bele. .., Senkit nem akarok jó  tanácsokkal ellátni...Ugyan azokat az elveket kell csak alkalmazni, amiket edzésen is gyakorlunk. Ilyen egyszerű...Ha valakit jobban is érdekel, szívesen küldök pár nagyon figyelemre méltó anyagot és szívesen segédkezem... kézzel fogható eredményt ugyan még nem bírok felmutatni, hogy valóban milyen eredményeket is értünk el, mert 2-3 hónapja ásom magam bele a témába, és most készítem elő a "nagy durranást", de szeptemberre kiderül ér-e valamit...De érdekesség képen szerintem ha ilyesmiben gondolkodtok érdemes jobban is belemenni a témába...Gouranga!

Egy ötlettel több, ezresekkel kevesebb. A Generali nem csak lakása biztonságára, de a villanyszámlájára is gondol. Érdeklődjön Házőrző Optimal lakásbiztosításhoz kapcsolódó akciókról! Részletekért Klikk Ide >>>