[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Kosztolányi Péter ninpeter at freemail.hu
2008. Jún. 11., Sze, 16:52:46 CEST

Kedves Mindednki!

Egyáltalán nem vagyok elkeseredve, csak tudatni akartam a rendszer változásának okait.
Úgy tűnik, még mindig nem értitek, az egész dolgot vakvágányra terelitek.

Nem emeljük az árakat, csak foglalót kérünk előre, attól, aki jönni akar. A foglaló 25 Euró, előre fizetendő, nem átcsoportosítható, és nem visszaigényelhető, ha mégis lemondanátok a részvételt-ahogyan ezt már az előző levelemben leírtam.

"Ha nem jönnek, azért nem jönnek,mert nem akarnak jönni, és ennek oka van." Nagyon igazad van Attila, semmi problémánk azzal, ha valaki nem jön, csak TUDNI szeretnénk előre, hogy hányan leszünk, kire számíthatunk.

Annak idején a tudásvágyunk volt a legfőbb motivációnk, és most is az, senki nem törte magát, hogy kedvet csináljon nekünk a tanuláshoz. HA valaki jönni akar, előre szól, kifizeti a foglalót, érkezéskor pedig a fennmaradó összeget, ha pedig nem akar jönni, akkor otthon marad.

Sok a szeminárium?(Pesten esetleg.) Messze van Szeged? Ezek kifogások, de ha tényleg ez a baj, nem kötelező eljönni, csak ne csináljatok belőlünk hülyét.

Úgy érzem, hogy mindenki fújja a magáét, mentegetőzik, a pestiek Pesten akarnak szemináriuomot, még összefogással is, és úgy általában senki sem akarja kifizetni a foglalót.

Áldozatok nélkül akartok tudáshoz jutni minél kényelmesebben. Pedig ilyen nincs az életben. A saját Dojo-mban is megfigyelhető ez a rossz hozzáállás, de amióta bevezettük a kártyás rendszert, és minden edzés elején ellenőrizzük a tagságikat, érdekes módon rendszeresen járnak edzésre a gyerekek, időre ki van fizetve a tagdíj, és motiváltnak érzik magukat, hogy menjenek szemináriumokra.

Nálunk ez az "új" rendszer, ami külföldön már régóta él. Hátha 25 Euró majd segít érezni az adott szó súlyát.

Ha közösen akar valaki szervezni, állunk elébe, megjegyzem köszönet Livó Lászlónak és Vaszkum Balázsnak, akikkel KÖZÖSEN szerveztük a Arnau szemináriumot. (Ami az együttműködés ellenére is deficittel zárult.)

És valóban Kocsis Csaba Buyukai ötlete nagyon jó, örülök a kezdeményezésnek.

Üdv:
Kosztolányi Péter

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609