[ninpo-hu] szemináriumok

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 11., Sze, 15:58:36 CEST

Üdv!
> Illetve egy ötletem van. Igaz, nem eredeti ötlet. Azok a dojók amelyek
> szemináriumot szerveznek valami külföldi mesterrel, fogjanak össze. A
> szemináriumok előre lezsírozva, letárgyalva maguk között hogy ki mikor
> kit akar meghívni. Szemináriumok száma előre megahtározva. Ez úgy
> tűnik hogy évi 2, legfeljebb 3.   ... Vagy valami ilyesmi.
> Kartellezés? Az. De ha működik és más nem akar szemináriumot szervezni
> csak az a két vagy három dojó, akkor meg?!?

Már ma is vannak olyan emberek, dojok Magyaroszágon, akik megkérdezik
egymást... (ezek szerint jó irányba haladunk, [mi, akik megkérdezzük
egymást]).
De olyan is van, akit megkérdeznek, de nem válaszol :-)

Igen a Buyukaion 37 ember volt, de inkább nézzük úgy, hogy 5 klubból
szinte kivétel nélkül mindenki. Ez így jobban hangzik, valamint sikerült
olyan embereket is elcsábítani szemináriumra, akik azelőtt nem mentek el
egyre sem. Remélem idén még többen leszünk!!! :-) Várunk mindenkit!

Csaba