[ninpo-hu] szemináriumok

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Jún. 11., Sze, 15:40:11 CEST

Attila, az a 25-30 azért kevés... ;) Nevezzük inkább 60-nak, amiből lejönnek az alkalmi távolmaradók, és így lesz 30-40. Na jó, nem nagy különbség.

BP-re külföldiek. Oda meg lehet hogy épp a románok, szlovének, szerbek és horvátok nem mennek el. Mert ők nem fognak repülőre ülni. Ahhoz hogy érezhető mennyiségű külföldi jöjjön, ahhoz igen komoly szeminárium kell.

Ide kapcsolódik: Ádám: A nemzetközi marketinget sem te találtad fel. ;) Minden egyes szemináriumunkkal megszóróm Európa hozzánk közelebb eső országait, méghozzá kétszer.

Buyukai... Ja, volt 37 ember, nem kis részben amiatt mert Debrecenben volt. Az ír buyukai-on 97 ember volt, több mint a Pedro szemcsin, pedig közülük is soknak kellett utaznia. És nincsenek annyival többen, közel annyian vannak mint mi. (Ez most kicsit skizó volt tőlem, hiszen ír Bujinkanban vagyok. :) )

---

- Miért menjek XY shihan szemináriumára, úgyse értem hogy mi van.

- Miért menjek XY shihan szemináriumára, majd a szenszi elmegy, megtanulja, visszajön és szépen a rendes edzés közben leadja az anyagot. ( És tényleg. )

- Miért menjek XY sensei szemináriumára, itt az enyém, majd az megtanítja.

---

A levlista nem számít, nincs rajta élet, csak akkor ha valaki bedob valamilyen "izgalmas" ;) témát amin el lehet csámcsogni meg viatatkozni". Ekkor is javarészt legfeljebb 5 ember használja.

Valaki bedobta a szeminárium bevételét. Ez úgy néz ki, hogy a szeminárium nullszaldóra van számolva, többnyire 35 emberre. Volt idő amikor többre volt számolva. Ez jó ideig éppen elég is volt, mert 32-40 ember volt a szemináriumokon, így a veszteség is még éppen tűrhető volt. Persze, meg lehetne próbálni levinni a részvételi díjat és több emberrel számolni, de... ha nem jön be a számítás... huhhh... Ki fogja a számlát állni?

Az a megoldás, hogy nincs megoldás.

Illetve egy ötletem van. Igaz, nem eredeti ötlet. Azok a dojók amelyek szemináriumot szerveznek valami külföldi mesterrel, fogjanak össze. A szemináriumok előre lezsírozva, letárgyalva maguk között hogy ki mikor kit akar meghívni. Szemináriumok száma előre megahtározva. Ez úgy tűnik hogy évi 2, legfeljebb 3.   ... Vagy valami ilyesmi. Kartellezés? Az. De ha működik és más nem akar szemináriumot szervezni csak az a két vagy három dojó, akkor meg?!?

Roland

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609