[ninpo-hu] értékelni és tapasztalni

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 23:55:10 CEST

>> Szabó Pál könyveit nem ismerted?
>>

> 5 vagy 6 volt, mindegyik megvan.

Ha írtál volna a kiadó címére, 4 évet megspórolhattál volna ;-)
Én úgy jutottam Kecskemétre.

> Nem titeket okollak, főleg Téged nem, Attila! Edzésen
> szerintem mi csak Majsán vagy a Deák szakkmunkásképző
> tornatermében egy Szabó Pál szeminárium alkalmával
> találkozhattunk.

Kiskunmajsán biztosan, talán az egyik országúti menetelésen
beszélgettünk hosszabban.

> Akkor "már" kb 1 éve jártam a Magyar Attihoz, és éppen a
> Gyuri tartott edzést. Beálltam, részt vettem.

Gondolom 97-ben lehetett, akkor pedig már erőteljesen kezdtünk
felzárkózni a német irányvonalhoz, ami úgy gondolom nagyjából helyénvaló
volt irányát tekintve, legalábbis kezdett az lenni (ha közel sem japán
szintű).

> Egy Dean szeminárium alkalmával ingyen promóciós anyagot
> írtam DVD-re, amit a "régi motorosoknak" osztogattam
> reklámként. Asszem pont neked nem jutott.

Megtisztelő :-)

> Nem éppen mondható, hogy kevés reklám volt. Akinek megvolt
> az elérhetősége és Bujinkan Budo Taijutsu-t gyakorolt
> azoknak mind küldtem emailt.
> Persze elsődlegesen a régi társaimra számítottam, akik már
> találkoztak az adott shihánnal korábban egy nyári edzőtábor
> alklalmával.

Valami rémlik, valóban, de már nem emlékszem a részletekre.

--------- következő rész ---------