Re: [ninpo-hu] értékelni és tapasztalni

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 22:58:14 CEST

"bognár, attila" <attila at ninja.hu> írta:

> Szabó Pál könyveit nem ismerted?

5 vagy 6 volt, mindegyik megvan.

> Sajnálom, ha csalódást okoztunk. Nem emlékszem, mikor
jártál nálunk.
> Csak beültél vagy edzettél is?

Nem titeket okollak, főleg Téged nem, Attila! Edzésen
szerintem mi csak Majsán vagy a Deák szakkmunkásképző
tornatermében egy Szabó Pál szeminárium alkalmával
találkozhattunk.

Én nem szeretnék úgy viselkedni akit megbántottak, mert nem
erről van szó. Visszagondolva csupán arról, hogy nem azt
találtam amit kerestem.

Akkor "már" kb 1 éve jártam a Magyar Attihoz, és éppen a
Gyuri tartott edzést. Beálltam, részt vettem.

> Nem, lehet, hogy nem volt elég a hírverés?

Egy Dean szeminárium alkalmával ingyen promóciós anyagot
írtam DVD-re, amit a "régi motorosoknak" osztogattam
reklámként. Asszem pont neked nem jutott.

Nem éppen mondható, hogy kevés reklám volt. Akinek megvolt
az elérhetősége és Bujinkan Budo Taijutsu-t gyakorolt
azoknak mind küldtem emailt.
Persze elsődlegesen a régi társaimra számítottam, akik már
találkoztak az adott shihánnal korábban egy nyári edzőtábor
alklalmával.

De úgy értesültem legutóbb ennek a shihannak 51-en voltak a
legutolsó szemináriumán amelyet egy nagyon kedves barátom
szervezett.

Persze, nekem anno nem volt, ill soha nem volt saját dojom.
(nem is lesz) Ennek az országos cimborámnak jelenleg,
(elmondása szerint) 20-30 állandó jelleggel lejáró EDZŐTÁRSA
van.  Jelentkezők szemponjából jó indulótőke.

Ő jól csinálta.  Én Győrből próbáltam, Bp-i embereket
beszervezni saját dojo nélkül. Hát nem ment. :-))

Komáromi Péter
ex-Bujinkan