[ninpo-hu] értékelni és tapasztalni

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Ápr. 24., Cs, 00:24:21 CEST

DVD-re, amit a "régi motorosoknak" osztogattam reklámként.

Jaaaajj! Abból mi is kaptunk. Tudod, nem véletlen hogy nem ment el senki
arra a szemináriumra... A negatív reklám is reklám, de nem mindig jön
be, veszélyes dolog. Azt a DVD-t a dojóból négyen láttuk. Én bírtam a
legtovább nézni, valami 51 percig, a többiek 15-30 perc után feladták,
akkora hulladék volt. A fejünket fogtuk, értetlenkedtünk, röhögtünk is
jókat, volt akit defibrillálni kellett. Egyszerűen szánalmas volt. Egyik
nagyágyútól elmentetek egy másikhoz. Jól beletenyereltetek, kétszer is.
Így már érthető a kiábrándultság és a keserűség.

Roland