=?ISO-8859-2?Q?Re:_[ninpo-hu]_az_eg=E9sz_p=E9nz_hatalom_

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 18:50:16 CEST

das mc <mcninja at citromail.hu> írta:

"remélem lassan neked is sikerül megértened, hogy a pénz, a
politika, és a hatalom a társadalom velejárói"

Nem mondod!? Most már ezt is tudom, "hála NEKED"

" Ha valamit egy szervezetben csinálunk, vagy emberek
között, akkor ezt a részt sem szabad kihagyni... Egy másik
kérdés, hogy kit mennyire motiválnak ezek a dolgok és kit
nem... De ez is része a Ninjutsunak, hiszen a Ninjék
általában kémkedéből, információ szerzésből éltek és bizony
ehhez ismerni kell a pénz, a politika és a hatalom elvét is..."

Történelem, tradíció, még Hatsuminak is van ilyen című
könyve. Maximum a civil életvitelünkbe és értékrendünkbe
lehet inspirációt meríteni.

 Meg színészet stb...stb... 18Ryu úgy is hívják ezeket...
ba-jutsu (lovaglás)
>  bo-jutsu (botvívás)
>  bo-ryaku (stratégia)
>  chi-mon (földrajz)
>  cho-ho (kémkedés)
>  henso-jutsu (álcázás, színészet)
>  inton-jutsu (szökés, rejtőzködés)
>  kayaku-jutsu (tűz és robbanóanyagok)
>  kenjutsu (kardvívás)
>  kusarigama-jutsu (láncos sarló)
>  naginata-jutsu (alabárdharc)
>  seishin teki kyoyo (szellemi megtisztulás)
>  shinobi-iri (lopakodás)
>  shuriken-jutsu (dobófegyverek)
>  sui-ren (vízi technikák)
>  taijutsu (pusztakezes harc)
> [...]

Én is olvastam, sokszor, ezt mind gyakoroljátok?? Sok időtök
lehet.

 "mert gondolom akkor mestered, aki a 2 dant a derekadra
kötötte erre nem fektetett olyan nagy hangsúlyt... Sőt még
jó pár dologra nem tanított meg, vagy legalábbis te nem
tanultad meg tőle, az biztos...de erről majd később..."

De örülök, hogy ilyen sok mindent tudsz rólam és megfontolt,
alapos képet kürtölsz! :-)

Figyelj, NEM TUDSZ RÓLAM szinte semmit! Nem kötött senki
semmilyen övet a derekamra és nem tudod hogyan kaptam a
rangom! Pont ez az ami pl nagyon zavar a Bujinkanban!
Az egyik első levelemben "2dan-os"-t írtam ami szemmel
láthatóan idézőjelbe van. Felvilágosítok mindenkit, hogy az
idézőjel némi szarkazmust jelent!!

  " -Igen, azt hiszem el vagy szállva magadtól... A
büszkeség csapdájába léptél és ez gőgössé tesz... Nem azt
mondom, hogy nincs igazad, bizonyos dolgokban, de ahogyan,
amilyen formában ezt nyilvánosságra hozod, az nem vall egy
2danos "mesterre" "

büszkeség? gőgösség? világosíts fel
 :-)))))
"2 danos mester"
imádom ezt a megjegyzést, de vedd figyelembe nem írtam
mestert és nem tartom magam annak, barátom.

fogalmad nincsen, hogy milyen körülmények között kaptam, és
sajnos kiválló példáját mutatod ki annak, hogy adott ranghoz
adott tulajdonságokat társítasz. Ezt úgy hívják sztereotípia.
Én annyit már tapasztaltam, hogy a lényeg rohadtul nem egy
ember rangjában van hanem magában az emberben.

... Amikről és ahogyan beszélsz, az mondjuk egy 7-8 kyu-s
szint jobb helyeken... Mert aztán vagy abbahagyja az ember,
vagy kiverik belőle...
Kiverik belőle! Ez aztán a meggyőzés!
 De te Ninja mester akartál lenni, hiszen így is hírdeted
magad, hogy ninja mester, ha nem tévedek ez pont te vagy

Ninja mester? ez aranyos
Én a Bujinkanba azért jártam elsődlegesen, hogy tanuljak,
nem azért, hogy tanítsak.

:http://href.hu/x/5fdl

Jéééé?? Ezt kb 1-1.5 éve írtam és a mester szót nem én írtam
bele.
De ez nagyon hízelgő, hogy vki jobban foglalkozik velem,
mint én saját magammal.

Ez meglepett. Tartani szerettem volna harcművészeteti
edzéseket gyerekeknek, ami egy sikertelen tanfolyam
fennmaradt hirdetésévé vált.
Kicsit le vagy maradva.

Köszönettel tartozom, hogy szóltál, mert szólnom kell a
Gyermekek Házának, hogy szedjék már le. Nincs közöm hozzájuk.

""Az adott EGYÉNEK hibája és ezek az egyének képviselik
hivatalosan a Bujinkant! Ezért mondom, van akit a Bujinkan
nem érdemel meg mert túl jó ember a Bujinkan átlagosan vett
értékrendjéhez.""
"-Úgy beszélsz, mintha magad csak bűntelen volnál és
önmegvalósított lélek... De ha meg ilyen magas szinten
állsz, akkor mi a fenének írogatsz erre a fórumra ilyen
dolgokat? Miért foglalkozol ezekkel?"

Bűntelen? Magas szint? Mi az amit te valósan tudsz rólam és
mit írtam én magamról ami ilyen kijelentéshez visz??
Azt se értetted meg, hogy pontosan mit írtam!

Tündérke! "Van akit a Bujinkan nem érdemel meg" alatt ha
hiszed ha nem, NEM MAGAMAT ÉRTEM. Azokat értem, akik
illúzióban élnek, akiknek minden vágyuk, hogy becsülettel
építsék a Bujinkan hírnevét és alázatosan állnak hozzá egy
olyan szervezethez amely alapjait tekintve korrupt.
Kijutnának egyszer Japánba és elsírnák magukat, hogy milyen
(nem-japán) shihanok léteznek akik még ráadásul
szerénytelenek és aggresszívak.

Sok barátom van/volt a magyar Bujinkanban és én azt mondom,
hogy olyan szervezetet támasztanak építenek ami nem a nemes
elképzelésükkel egyezik.

 Eljutottál egy szintre, vagyis legalábbis azt hiszed, hogy
eljutottál,
Barátom,
azt tudom, hogy oda jutottam ahová nagyon nem akartam
eljutni. Többek közt a Bujinkanon belül.

feltárult a végtelen tudásból egy hangyányi a te elmédben
is, amit sokan soha nem fognak felismerni, de egyből el is
hitted, hogy ez a te tudásod és jobban tudod mindenki
másnál... Ez a büszkeség csapdája, amiről már feljebb
beszéltem... Én is sokszor belelépek, ezért tudok neked így
beszélni róla, mert voltak olyan kegyes személyek, akik
közül ráadásul sokan nem is foglalkoznak harcművészettel,
hogy  felnyitották a szemem. Most már általában magam is
észre veszem, hogy mikor léptem bele ebbe a csapdába és
igyekszem kikászálódni belőle, sőt már olyan is van, hogy
előre látom, hogy na itt egy csapda és el tudom kerülni...
(Meg olyan is, mikor azt hittem, hogy elkerültem, közben meg
nyakig benne vagyok :)  )

Mi van?
mélyreható monológ, de büszkeségről és annak csapdájáról
csak az beszél akinél aktuális.
Már jó ideje nem neveztek engem büszkének, vagy túl
büszkének, szerintem te engem NEM ISMERSZ.
Nem vagyok kifejezetten büszke vagy elszállt, nagyon
szeretek a földön járni józanul.

Mindenki a saját dojojaba, ahová lejár ott boldog lehet, és
törekedhet a minőségre, de nem változtat a tényen, hogy
fejétől bűzlik a hal.

-Amennyiben ezt úgy érted, hogy elégedetlen vagy a
mesteredtől kapott tudással, és a hely, ahová te jártál, nem
képviseli azokat az értékeket, amiket te ildomosnak
tartanál, ezért megveted azt, aki eddig a tudásig és
felismerésig elvezetett, nos ebben az esetben mivel nem
tudom hol és kitől tanultál, csak annyit mondok, hogy bizony
emberileg volna még mit tanulnod, a háláról, tiszteletről,
megbecsülésről...

Igen úgy hiszem, hogy akikkel idáig találkoztam azokkal
nagyon nem voltam megelégedve.

Hála, tisztelet és alázat, van elég a lelkemben. Mégegyszer;
NEM ISMERSZ és NEM TUDOD MIT ÉS HOL TANULTAM.

De ha már ennyire biztos vagy a dolgodban, elmondom neked
jóformán SEMMIT. Tapasztalatot.
2,5 évet jártam anno a Magyar Attihoz és ott lexikálisan kb
annyit tanultam, mint a rákövetkező 7,5 évben!

Tudod mit tanultam? Semmit. Saját magamnak köszönhetek
mindent amit tanultam, nem másnak, mert csak az emberi
kapcsolatok elővigyázatosságában edződtem meg.

A "mestereim" csupán azt szokták meg, hogy erőteljes már
meglevő ismerettel tanítva gyakoroltam és elősegítettem a
munkájukat, ha nem helyettesítettem őket, amit én nem kértem.

Annyit tanultam, hogy bárhol is vagyok már az első
pillanatban nincs értelme kertelni, meg kell mondani mit
akarsz és amit keresel és addig kell keresni amíg meg nem
találod.

-Amennyiben viszont a Bujinkanra érted, és Hatsumi senseire,
vagy a bujinkan más vezetőire, akkor viszont mivel az én
hibám, hogy ezeket a szavakat itt most mindenkinek olvasnia
kell (mivel én küldtem szét a videókat és a felhívást)  és
ettől oly keserűséget éreznek a szívükben

De még mennyire, hogy a Bujinkan BIZONYOS vezetőire.
Találkoztam olyan emberekkel akik kocsmákban félrészegen
70-80 éves idős bácsikat készek lettek volna megtámadni,
Bujinkan Shihanként!!
A Budapestre látogató shihanok közül is személyesen
tapasztaltam olyan Bujinkan shihant aki alapvető emberi
tiszteletet, megbecsülést, tisztánlátást, alázatot TELJESEN
FIGYELMEN KÍVÜL HAGYJA másokkal szemben és nagy
igazságtalanságokban vesz részt a Magyar Bujinkan tagjainak
tanulását illetően!

Keserűséget bőven éreztem, már elmúlt egy jó ideje, inkább a
jószándék szokott vezérelni.

mint én, ebben az esetben viszont szívesen megküzdök veled,
hogy bizonyíthasd, szavaid mögött nem csak büszkeség és
spekuláció van, hanem valódi, megvalósított tudás

Megint a büszkeség, meg spekuláció, nem tudom hova tenni.
Én addig kerülöm a konfliktust amíg lehet, de ha megkeresel
és ha egyáltalán megtalálod, ahol lakom és az ajtóm előtt
elkerülhetetlenné teszed a helyzetet ám legyen.

Megjegyzem, harcművészetben szerintem valahol az önvédelem
alkalmazásáról szól inkább, mint internetes levelezéseket
felbőszülve megtámadni ismeretleneket.

De nem vall túlzott megfontostságra olyan embert megtámadni
akiről nem tudsz szinte semmit.

...Nekem ez a 10 .év, hogy Ninjutsut gyakorlok és soha sem
érdekeltek a fokozatok. Ezen kívül eljárok néha, mikor időm
engedi más irányzatok tréningjeire is, hogy bizonyosságot
nyerjek róla, jó úton járok-e...Viszont el kell mondanom,
hogy se jelentős rangom (Papíron 8kyu-t tudok igazolni), se
tanítványaim, se hatalmam, se pénzem, de még csak dojom
sincsen és mindenkinek csak az ostoba tanítványa vagyok,
igyekszem lenni. (Most a Seijin dojoba járhatok, Darányi
sensei kegyéből, de az életemet ismerve, ez sem lesz így
örökké... Bár Isten útjai kifürkészhetetlenek...) Ráadásul
tehetségtelen vagyok és ezért nagyon nehezen haladok az
úton, így ha legyőzöl az igazából nem fog senkinek semmit
bizonyítani, hiszen csak egy önmaga fényében tetszelgő
csekély-tudású, alacsony-rangú buyu-t (tanuló) győzöl le...
(Meg már egy jó ideje nem verték szét a fejemet.. . :)  )
Na igen, és ha így történne, akkor mindenképpen szeretnék
tanulni tőled és megtisztelnél, ha orcátlanságomért, amiért
ily alacsony rangból kihívlak megbocsátanál és tanítanál
harcművészetre...Viszont, ha én győzlek le, akkor bizony
lesz min gondolkodnod egy darabig...Helyszínt én választok
(De csak mert nagyon lusta is vagyok, meg mert már kinéztem
egyet, ahol jó volna elhagyni ezt a testet ;D ) , a többit
te... :)

Persze Magyarországról egyértelműen ki lehet jelenleg
jelenteni, hogy általánosságban, hogy a teljesítmény
rovására megy a politikai tevékenység.Amennyiben ezt a
kormányra érted, úgy minden bizonnyal így van, nem vagyok
otthon benne, amennyiben a Magyarországi Bujinkanra, úgy
ismét csak az előbbi megoldást tudom javasolni...őszinte
tisztelettel:Horváth Ádám (8kyu) buyu
(-ka)http://kezdokrisnas.freeblog.hu/

Hát Ádám, ez már kezd egy elcseszett képregényre hasonlítani
amit itt írsz. Tudod, könnyű a féhér vagy zöld öv mögé
bújni, mert azt hiszed nincsen mögötte felelősség és nem
veszítenél semmit.
Elmondom neked emberként, mindig ott van a felelősség,
bármit is teszel.

Annyit tudok, hogy amit leírok azt megalapozottan teszem és
vállalom BÁRKI előtt. Amit idáig ezen a levelezőlistán
leírtam csak töredéke amit már több Bujinkan shihannak
elmondtam.
Érdekes módon nem sértődtek meg és nem is akartak kihívni.

Aki ilyen meggondolatlanságokat ír le amit te a fentiekben
az vagy nem felnőtt, vagy nem tudom tisztelni. Nincs értelme
leírni nekem az őszinte tiszteletedet, miközben nem így
gondolod.
Szerintem te engem nem értesz.

Komáromi Péter
ex-Bujinkan

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm