Re: [ninpo-hu] az egész pénz hatalom politika??? :-(

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 13:50:02 CEST

            Gouranga kedves Péter!befejeztem a szakdolgozatot boldogítalak benneteket tovább!-De jó...  "Ezenkívül mióta Ninjutsu a Ninjutsu, meg Ninják a Ninják, azóta ez az egész mindig is a pénzről, hatalomról meg politikáról szólt... " Őszintén gratulálok, hogy ezt explicit kijelented és nyíltan vállalod, hogy asszimilálódtál! ;-) Én speciel ezért utasítom vissza.-Köszönöm a gratulációt, remélem lassan neked is sikerül megértened, hogy a pénz, a politika, és a hatalom a társadalom velejárói... Ha valamit egy szervezetben csinálunk, vagy emberek között, akkor ezt a részt sem szabad kihagyni... Egy másik kérdés, hogy kit mennyire motiválnak ezek a dolgok és kit nem... De ez is része a Ninjutsunak, hiszen a Ninjék általában kémkedéből, információ szerzésből éltek és bizony ehhez ismerni kell a pénz, a politika és a hatalom elvét is... Meg színészet stb...stb... 18Ryu úgy is hívják ezeket...   ba-jutsu (lovaglás)
 bo-jutsu (botvívás)
 bo-ryaku (stratégia)
 chi-mon (földrajz)
 cho-ho (kémkedés)
 henso-jutsu (álcázás, színészet)
 inton-jutsu (szökés, rejtőzködés)
 kayaku-jutsu (tűz és robbanóanyagok)
 kenjutsu (kardvívás)
 kusarigama-jutsu (láncos sarló)
 naginata-jutsu (alabárdharc)
 seishin teki kyoyo (szellemi megtisztulás)
 shinobi-iri (lopakodás)
 shuriken-jutsu (dobófegyverek)
 sui-ren (vízi technikák)
 taijutsu (pusztakezes harc)
 ten-mon (meteorológia)
 yari-jutsu (lándzsavívás)

 + kyojitsu tenkan ho (filozófia) (Szegedről egyenesen, hála Rolandnak érte, amiért egy ilyen komplett  honlapot készített...)Szóval a henso jutsut mindenképpen ajánlanám a figyelmedbe, komolyabb elmélkedés céljára, mert gondolom akkor mestered, aki a 2 dant a derekadra kötötte erre nem fektetett olyan nagy hangsúlyt... Sőt még jó pár dologra nem tanított meg, vagy legalábbis te nem tanultad meg tőle, az biztos...de erről majd később..."Aki azt mondja, hogy ez a Bujinkán hibája, az hülye, mert a Ninják mindig is ezekben az ügyekben tevékenykedtek... " Nem tartom magam hülyének, de szerintem az, hogy pénz hatalom és politika fontosabb legyen magánál a tevékenység minőségénél, és funkcionális teljesítményénél az kizárólag az adott rendszer vezetőinek a hibája és gyengesége.  Első kézből láttam a nemzetközi Bujinkan shihanoknak az emberi gyarlóságát edzésen (!), nem egyszer, és én vagyok annyira finnyás, hogy ha akármilyen vezető alá rendelem magam, minimálisan kell, hogy egyezZEN az értékrendünk.  (Biztos, csak én veszem ezt túl komolyan az irreálisan magas elvárásaimmal.)-Igen, azt hiszem el vagy szállva magadtól... A büszkeség csapdájába léptél és ez gőgössé tesz... Nem azt mondom, hogy nincs igazad, bizonyos dolgokban, de ahogyan, amilyen formában ezt nyilvánosságra hozod, az nem vall egy 2danos "mesterre"... Amikről és ahogyan beszélsz, az mondjuk egy 7-8 kyu-s szint jobb helyeken... Mert aztán vagy abbahagyja az ember, vagy kiverik belőle... De te Ninja mester akartál lenni, hiszen így is hírdeted magad, hogy ninja mester, ha nem tévedek ez pont te vagy:http://href.hu/x/5fdl Ezenkívül van egy régi mondás, miszerint: "A bölcs harmóniában tud élni azokkal is, akikkel ellenkezik a véleménye. Az ostoba meg azokkal sem tud, akikkel egyezik..."Minél nagyobb egy szervezet, annál többféle ember van benne jelen... Mindenki más alkat, mindenki más jellem, mindenki más ember, mindenki egy különálló személyiség... Mindenkitől mást lehet tanulni, mert mindenki másban jó... Az olyan mester aki mindennek a mélyére lát, bizony nagyon ritka kincs... De a jó tanítvány is, aki képes tanulni bárkitől... Mert bizony meg kell azt is tanulni, hogy miképpen kell tanulni...Sok dojoban jártam már magyarországon (Majdnem az összesben, de a felében biztosan), meg néhányba már eljutottam külföldön is és bizony valahol azt tanultam egy 14danos mestertől, hogy miképpen kell bánni a vendéggel, mennyire figyelmesen, valahol azt tanultam, hogy miként kell sok embernek egyszerre jó edzést tartani stb... stb... Ezeket észrevenni elég nehéz, ha az ember ökölbeszorult aggyal azon fáradozik, hogy megértsen egy technikát, vagy ráleljen a hatékonyság útjára...Az adott EGYÉNEK hibája és ezek az egyének képviselik hivatalosan a Bujinkant! Ezért mondom, van akit a Bujinkan nem érdemel meg mert túl jó ember a Bujinkan átlagosan vett értékrendjéhez.-Úgy beszélsz, mintha magad csak bűntelen volnál és önmegvalósított lélek... De ha meg ilyen magas szinten állsz, akkor mi a fenének írogatsz erre a fórumra ilyen dolgokat? Miért foglalkozol ezekkel? Eljutottál egy szintre, vagyis legalábbis azt hiszed, hogy eljutottál, feltárult a végtelen tudásból egy hangyányi a te elmédben is, amit sokan soha nem fognak felismerni, de egyből el is hitted, hogy ez a te tudásod és jobban tudod mindenki másnál... Ez a büszkeség csapdája, amiről már feljebb beszéltem... Én is sokszor belelépek, ezért tudok neked így beszélni róla, mert voltak olyan kegyes személyek, akik közül ráadásul sokan nem is foglalkoznak harcművészettel, hogy  felnyitották a szemem. Most már általában magam is észre veszem, hogy mikor léptem bele ebbe a csapdába és igyekszem kikászálódni belőle, sőt már olyan is van, hogy előre látom, hogy na itt egy csapda és el tudom kerülni... (Meg olyan is, mikor azt hittem, hogy elkerültem, közben meg nyakig benne vagyok :)  )Mindenki a saját dojojaba, ahová lejár ott boldog lehet, és törekedhet a minőségre, de nem változtat a tényen, hogy fejétől bűzlik a hal.-Amennyiben ezt úgy érted, hogy elégedetlen vagy a mesteredtől kapott tudással, és a hely, ahová te jártál, nem képviseli azokat az értékeket, amiket te ildomosnak tartanál, ezért megveted azt, aki eddig a tudásig és felismerésig elvezetett, nos ebben az esetben mivel nem tudom hol és kitől tanultál, csak annyit mondok, hogy bizony emberileg volna még mit tanulnod, a háláról, tiszteletről, megbecsülésről...-Amennyiben viszont a Bujinkanra érted, és Hatsumi senseire, vagy a bujinkan más vezetőire, akkor viszont mivel az én hibám, hogy ezeket a szavakat itt most mindenkinek olvasnia kell (mivel én küldtem szét a videókat és a felhívást)  és ettől oly keserűséget éreznek a szívükben mint én, ebben az esetben viszont szívesen megküzdök veled, hogy bizonyíthasd, szavaid mögött nem csak büszkeség és spekuláció van, hanem valódi, megvalósított tudás...Nekem ez a 10 .év, hogy Ninjutsut gyakorlok és soha sem érdekeltek a fokozatok. Ezen kívül eljárok néha, mikor időm engedi más irányzatok tréningjeire is, hogy bizonyosságot nyerjek róla, jó úton járok-e...Viszont el kell mondanom, hogy se jelentős rangom (Papíron 8kyu-t tudok igazolni), se tanítványaim, se hatalmam, se pénzem, de még csak dojom sincsen és mindenkinek csak az ostoba tanítványa vagyok, igyekszem lenni. (Most a Seijin dojoba járhatok, Darányi sensei kegyéből, de az életemet ismerve, ez sem lesz így örökké... Bár Isten útjai kifürkészhetetlenek...) Ráadásul tehetségtelen vagyok és ezért nagyon nehezen haladok az úton, így ha legyőzöl az igazából nem fog senkinek semmit bizonyítani, hiszen csak egy önmaga fényében tetszelgő csekély-tudású, alacsony-rangú buyu-t (tanuló) győzöl le... (Meg már egy jó ideje nem verték szét a fejemet.. . :)  )  Na igen, és ha így történne, akkor mindenképpen szeretnék tanulni tőled és megtisztelnél, ha orcátlanságomért, amiért ily alacsony rangból kihívlak megbocsátanál és tanítanál harcművészetre...Viszont, ha én győzlek le, akkor bizony lesz min gondolkodnod egy darabig...Helyszínt én választok (De csak mert nagyon lusta is vagyok, meg mert már kinéztem egyet, ahol jó volna elhagyni ezt a testet ;D ) , a többit te... :) Persze Magyarországról egyértelműen ki lehet jelenleg jelenteni, hogy általánosságban, hogy a teljesítmény rovására megy a politikai tevékenység.Amennyiben ezt a kormányra érted, úgy minden bizonnyal így van, nem vagyok otthon benne, amennyiben a Magyarországi Bujinkanra, úgy ismét csak az előbbi megoldást tudom javasolni...őszinte tisztelettel:Horváth Ádám (8kyu) buyu (-ka)http://kezdokrisnas.freeblog.hu/

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! leona .hu