[ninpo-hu]

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 16:29:33 CEST

            Gouranga Kedves Roland!Szépen lassan csak sikerül majd flame-ig vinni a témát, mi?!Dear Roland! Mi az a flame...Amúgy meg tényleg nincs értelme másokat kritizálni, mert nem mindenkiből lesz Sven Eric, vagy Pedro Fleitas, de nem is ez a cél... Vannak jók, meg vannak nem olyan jók, ez mindig így is volt, meg mindig így is lesz... A nem olyan jó, de határozottak magukköré gyűjtik a nem olyan jó nem olyan határozottakat, a jó és határozottak, meg magukköré gyűjtik a nem olyan határozott jókat... :)De a lényeg, hogy mindenki jó...Ráadásul szerintem nagyon úriemberesben és szépen érvelősen beszéljük meg a fórumokat, egyáltalán nem fröcskölős meg anyázós stílusban, úgyhogy nem is nevezném ezt itt vitának, hanem inkább egy építő eszmecserének...Ha meg valaki "maga alá akarja gyűrni a dojokat" ahogy mondtad, hát had csinálja... Úgy is akkor sikerül, ha van mit maga alá gyűrnie, vagy ha elég rátermett. De ha meg az, akkor miért ne csinálná? A lényeg az, hogy mi jól csináljuk, hogy mi jól tanítsuk, mert mikor meg tényleg harcolni kell, akkor csak az számít, hogy én hogyan edzettem ,mit gyakoroltam, mit tudok, mert nekem kell helytállnom és mikor jön a halál , mert bizony az is jönni fog előbb vagy utóbb, akkor sem lesz ott senki rajtunk kívül és azt is egyedül kell majd jól csinálnunk... Úgyhogy szerintem mindenkitől lehet tanulni. Valakitől azt, hogy hogyan csináljam a dolgokat, valakitől meg azt, hogy hogyan ne... De haragudni nincs értelme egyikre se, mert az sok energiát elvesz... Inkább tanulni kell mindkettőtől...Úgy is mondják, hogy a boldogság az nem egy érzés, hanem egy döntés... Én döntöm el, hogy boldog vagyok-e vagy nem... Én döntöm el, hogy örülök-e valaminek, vagy nem... Az életet, meg kétféle képen élhetjük, vagy jól érezzük magunkat, vagy nem... De én az elsőt jobban szeretem...Azt is mondják ha valaki olyan mint a légy, akkor mindig megtalálja az ürüléket, meg a rothadást mindenhol, mert azt keresi... De lehet úgy is élni, mint a méhecske, aki meg a nektárt keresi és találja meg mindenfelé...A döntés a tiéd, hogy melyiket keresed. Mert azt fogod megtalálni...Gouranga!ui: Csabi az előbb meg nagyon jól beszélt...:)

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! leona .hu