Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 21., H, 15:03:12 CEST

            Akkor lehet hogy rajtam ezért nem nagyon működnek a kiaios meg "mutogatós figyelemelterelős" meg egyéb ilyen dolgok...RolandIgen könnyen elképzelhető. Ha képes vagyok az ellenfelemte szeretni, vagy "kedvesen" agyonverni, akkor ha meg szakad, vagy a világ legnagyobb démona, sem tud mit kezdeni veled, mert többnyire a félelem a fegyvere, vagyis meg akar rettenteni, ezért grimaszol, meg fújtat, meg zihál, meg kiabál, vagy ordít, vagy ki tudja még mit be nem vet... De csak azért, mert azt akarja, hogy féljünk tőle...De ha mi magunk ezt a mentalítást elvetjük a saját életünkben és kedvesen, reálisan tudunk tréningezni, az egónk legyűrésével akkor is, ha esetleg jön egy kezdő és belever a földbe, vagy eltöri valamimet, mert nem elég óvatos, szóval ha ekkor tudjuk kontrollálni a dühünket (Meg a hétköznapokban is) akkor nem jön elő, a félelem... Amúgy a figyelemelterelős dolgok, meg kiaék, hoz kell már némi megvalósított tudás, tehát már érezni kell a dolgokat, nem csak utánozni, különben nem működnek... Rám se nagyon szoktak hatni, mert így gondolkodom, viszont szerencsésnek mondhatom magam, mert találkoztam olyannal, aki meg mégis megcsinálta és akkor tőle megtanulhattam, hogy mi az elv ezek mögött is...Mert a távolság, irány, stb, azok csak az alap elvek és ha valaki már tudja őket, akkor tovább tud menni, a "bűvészkedős" technikáknak a megismerése felé, de azokat sem csak gyakorolni kell, hanem, megérteni, hogy mi a lényege ezeknek is...Beszélgettem egy nagytudású emberrel erről és azóta tudom, hogy akihon, az az alapelveket tanítja, a következő katák meg már egyenletek, amik azt tanítják, hogy az alapelvekből mikor melyikből, mennyi kell és akkor mi lesz a a végeredmény...Pl időzítés után, jön a kibillentés, aztán abba az irányba stb...De alapjába véve ha valaki alázatos (zéró) tud lenni, mikor öröm éri, vagy kivívhatna magának egy kis hamis tiszteletet, akkor nem lesz gáz az életében, ha csapás éri, vagy nem ilyed meg, ha valaki le akarlya nyomni egóból... :)Örülök, hogy benned is ott van ez, mert ezt a részét már olyan sokan nem gyakorolják a Ninjutsunak, és azon kevesek közül, akik gyakorolják, azok közül csak nagyon kevesen tanítják is, és azok közül akiknek tanítják, nagyon kevesen tartják ezt fontosnak és így egyre kevesebben ismerik ezt a tudást... Ezért fontos, hogy mindig átadjuk minden tudásunkat...Mert a tudás, olyan mint a víz...Mi pedig egy lyukas edény vagyunk, amibe, míg van bennünk tisztelet és alázatosság mestereink iránt, folyamatosan folyik belőlük a tudás (mivel ők is lyukas edények) És belőlünk ugyan így kell folynia ennek a tudásnak azok felé, akik alattunk vannak. De ha valaki befoglya a lyukat és nem adja a tudását tovább, akkor a víz egy idő után megposhad...Gouranga :)

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! www.leona.hu