[ninpo-hu] 2008 Buyukai találkozó Debrecen

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 21., H, 13:59:19 CEST

            Gouranga! :)Akkor megnyomnám a sorry gombot, mert rosszul tudtam az idei találkozó időpontját...Szóval a2008-as Buyukai találkozó, ismét Debrecenben lesz,  szeptemberben  20-21.-én.A Főnix dojo honlapján bővebb infohoz is juthattok... fonix.bujinkan.huMinden tanítványi láncolatból várjuk sok szeretettel a résztvevőket... "Mert tanulni jó..."Gouranga;D

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! www.leona.hu