[ninpo-hu] Livo László szemináriuma - Debrecenben 2008.04.27.

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Ápr. 21., H, 13:20:24 CEST

Sziasztok!

Livó László jelenleg kint tréningezik Japánban. Április 26.-án érkezik
haza, s elvállalta, hogy 27-én Debrecenben beszámol a kint tanultakról.

A szeminárium egynapos és természetesen a kint tanultakról lesz szó.

Időbeosztás:
10:00 - 13:00 tréning
13:00 - 14:30 szünet
14:30 - 17:30 tréning (vagy amíg bírjuk :-) )

A szeminárium díja 3000 Ft.
Helyszín: Debrecen, Nagyerdő, a stadion hátsó bejáratával szemben.

További információ a honlapunkon hamarosan:
http://fonix.bujinkan.hu

Mindenkit szeretettel várunk.

Arra kérnék mindenkit, hogy kürtöljétek szét, és aki jön az dobjon egy