[ninpo-hu] Tréning időpont - redundancia - áááááááá

attila at ninja.hu attila at ninja.hu
2006. Júl. 13., Cs, 22:44:31 CEST

sziasztok,

> A probléma az, hogy csak kevesen foglalkoznak kellő mértékben a
> honlapjukkal. Jelenleg én is el vagyok maradva, igaz, a háttérben már
> készül a tök új honlapunk, de netem az nincs, úgyhogy nem nagyon
> frissül a honlap. A legjobb az a dologban, hogy majdnem mindenki fent
> van a ninpo-hu levlistán, de csak a legritkább esetben csinálnak vele
> bármit is, mintha nem is lenne. Páran meg, akiknek rajta kéne lenni a
> listán, nincsenek rajta, pedig ha valamitől, hát a spam-áradattól nem
> kell tartaniuk. Van hogy hónapokig nincs egyetlen darab e-mail sem
> rajta... Mindegy.

szerintem ezt meg lehet nekik is mondani, valószínűleg hamarabb
felkerülnek a listára.

úgyis minden erről szól, hát szóljon itt is: mi a véleményetek a Zidane
féle kikaku kenről? :-)

aki nem látta (van ilyen?): http://www.ggzidane.com/ (video + gallery)

online gyakorlás: http://www.dongenlanmasters.nl/zidane/

attila