[ninpo-hu] Tréning időpont - redundancia - áááááááá

bognár attila attila at netalfa.hu
2006. Júl. 13., Cs, 22:35:19 CEST

sziasztok,

részemről ha valaki szól, hogy megváltozott az edzések időpontja,
elérhetőség stb, javítom az oldalon. de ezt jelezni kell, magamtól nem
nézek utána...

az a megoldás is jó, hogy csak elérhetőséget rakok ki, a dojok nagy
részének van honlapja, ott meg tudja nézni, akit érdekel, kinek mi
tetszik jobban. arról sajnos/szerencsére nincs szó, hogy 20 dojo között
kellene válogatni egy városban, hogy melyik edzések felelnek meg jobban
az egyéni időbeosztásnak és ehhez célszerűbb lenne mindet egy helyen
látni :-).

üdv,

attila