[ninpo-hu] Tréning időpont - redundancia - áááááááá

Bujinkan Dojo Szeged husztir at ninja.hu
2006. Júl. 12., Sze, 17:28:10 CEST

Szia Csaba!

A probléma az, hogy csak kevesen foglalkoznak kellő mértékben a
honlapjukkal. Jelenleg én is el vagyok maradva, igaz, a háttérben már
készül a tök új honlapunk, de netem az nincs, úgyhogy nem nagyon frissül
a honlap. A legjobb az a dologban, hogy majdnem mindenki fent van a
ninpo-hu levlistán, de csak a legritkább esetben csinálnak vele bármit
is, mintha nem is lenne. Páran meg, akiknek rajta kéne lenni a listán,
nincsenek rajta, pedig ha valamitől, hát a spam-áradattól nem kell
tartaniuk. Van hogy hónapokig nincs egyetlen darab e-mail sem rajta...
Mindegy.

Jó dolog az hogy több honlapon is ott vannak az edzésidőpontok, a mi
honlapunk alapján már jópár ember ment edzeni.... máshová, főként
Bp-re... Szóval szerintebb egyszerűbb megnézni hogy kiknél vannak fent
az edzésinfók, és változás esetén nekik külön e-mailt küldeni. Ez elég
egyszerű, ha csináltok rá egy külön csoportot az e-mail progiban, akár
webes, akár Win/Linux-os.

Roland
BDSz