[ninpo-hu] Tréning időpont - redundancia - áááááááá

Csaba Kocsis kocsis.csaba at bujinkan.hu
2006. Júl. 11., K, 11:57:57 CEST

Szia Mindenkinek!

Fel szeretnék vetni egy vitatémát! Időről időre végigbogarászom a magyar
Bujinkan dojok honlapjait, s az tűnt fel, hogy a debreceni, azaz a mi
dojonknak a hét minden napján a lehető legkülönbözőbb időpontokban van
edzése. Találtam 2-3 évvel ezelőtti időpontokat is, a jelenlegi pedig e
pillanatban csak nálunk szerepel.

A probléma tehát az, hogy redundáns adatok vannak tárolva az egyes
honlapokon, így ha változás történik, mindet egyszerre frissíteni
kellene, ami képtelenség.
Ki kellene találni erre valamit.

Javaslat 1:
A saját nonlapján mindenki csak a saját dojojának helyét és időpontját
tűntesse fel. Valamint egy közös heleyen, természetesen a ninpo.hu-n
legyen fent minden dojo adata. Ezt a 2 helyet talán még lehet kezelni,
de jelenleg az az érzésem, hogy nagy a zűrzavar.

Javaslat 2:
A ninpo.hu-ra írt körlevél. De ez már nem biztos, hogy eljut
mindenkihez, és nem biztos, hogy ha el is jut, megtörténik a változtatás.

Várok visszajelzéseket, egyéb ötleteket, hozzászólásokat!
(Az is lehet, hogy csak én vagyok balga, s nem bírom kezelni a
problémát, de tény, hogy nálunk évente 2x biztos van változás, mivel
nyáron a természetben tréningezünk)

Üdv mindenkinek!
--
*Kocsis Csaba*