[Ninpo-hu] =?iso-8859-2?Q?RE=3A_K=F6sz=F6net_=3A=5BNinpo-hu=5D_edzett=FCn?= =?iso-8859-2?Q?k=2E=2E=2E=3B_Tr=E9f=E1k?= =?iso-8859-2?Q?k=2E=2E=2E=3B_Tr=E9f=E1k?=

Monus, Gyula SHUNGA-RSS/4 Gyula.G.Monus@OPE.shell.com
Wed, 9 Jun 1999 13:53:22 +0200

Sziasztok!

Részemről köszönöm a hasznos tanácsokat!
Nagyon tetszettek az Ishuzuka-gondolatok, ez az elektronikus fórum nagyon
hasznos lehet a tanulófokozattal rendelkezők számára a szellemiség
megértésében!

Más.
Küldök nektek néhány szösszenetet a legjobbak közül, az arcizmok nevetés
által történő hatékony fejlesztése céljából...

 "A valosag azoknak valo, akik nem birjak a kabitoszert."

> "Reggelizni mentem. Ha nem jovok meg 12.30-ra akkor ebedelni is."

> "Harom legjobb dolog a vilagon: egy ital elotte, es egy cigi
utana."
> "Egyel tehenszart.    Tizmilliard legy nem tevedhet..."
> "Razos dolog ez a szex, mondta a giliszta es kimaszott a
konektorbol."
> "Ha meghalok, ezt bekesen akarom tenni.
Almomban, mint a nagyapam, egy hang nelkul,
nem ugy osszevissza kiabalva,
mint az utasok az autojaban ..."

> Az alvastol megehezem. Az evestol elalmosodom. Az elet szep.

> Aki dohanyzik, az meghal.  Aki nem, az is.

Mónus Gyula