AW: [JavaTech] Shared memory in Web tier

anemeth nemeth_andras at yahoo.com
2001. Okt. 4., Cs, 22:08:45 CEST

Koszi a valaszt!

At 16:34 04/10/2001 +0200, you wrote:
>sokat),
>
>A morfondirozas nem art, esetleg ha Sigmund Freud gondolatain morfondirozol,
>
>az esetleg...
>
>EN is morfondirozok egy pottyet:
>
>Az a kerdes megint, mi az a 200k-nyi adat, es holnap nem-e lesz belole 2
>meganyi?

A mostani requirementet figyelembe veve ez az adat maximalhato es a 200K mar
egy maximalis adatbecsles eredmenye. :)

> [...]
>Gondold meg az
>attributeAdded(ServletContextAttributeEvent e)
>void attributeRemoved(ServletContextAttributeEvent e)
>void attributeReplaced(ServletContextAttributeEvent e)
>eventek szetkuldozgeteset a sok feliratkozottnak elterthat egy ideig, es
>lehet hogy
>folosleges, arra gondolok, hogy
>ha egy osszefogo-objektbe be birod rakni az osszes adatod, akkor ez ugye 1
>attributum,
>nem nagyon lesz kuldozgetes, valtozasokrol nem kapsz ertesiteseket.

Nem kell a ServletContextAttributeListener-t megvalositani, mivel ezekrol
az adatokrol
csak akkor kell ertesitest nyernie a felhasznalonak, ha o kivanja megnezni
oket...
Most legalabb is ez a hozzaallas. :))

>Ha 200 db 1k-s attributumra felosztod, akkor ropkodnek majd esetleg az

Igazad van! Nem irtam, hogy kb 100-200 byteos attributomokbol all (de abbol
lehet rengeteg).

>eventek,
>de mindenki tudja majd mi tortenik.
>Azt viszont neked kell tudnod mire van szukseged.
>
>Mas szemszogbol,
>Ha a webcontainer tobb jvm-t indit (barmilyen okbol kifolyolag), akkor meg o
>sajat maga
>esetleg szinkronizalja a Contextek tartalmat, es ha tizedmasodpercenkent
>200k-t
>kuldozget ide-oda, akkor az megint kihatassal van a performancera.

Mi a helyzet tobb web server eseten? Load balacing miatt biztos, hogy nem egy
szerveren fut majd...