AW: AW: [JavaTech] EJB basic

anemeth nemeth_andras at yahoo.com
2001. Okt. 4., Cs, 22:16:05 CEST

At 16:45 04/10/2001 +0200, you wrote:
>Azert ha mar ilyet kell csinalnod erdemes a sun sitejat megnezni,
>szerintem ez egy alapveto dolog
>http://java.sun.com/products/ejb/white/white_paper.html

Cool! Egyszer mar megprobaltam letolteni, de akkor regisztralni kellett volna
es azt kihagytam... :) Most ujra nekilatok. :))

>Remote nelkul csak Localt is definialhatsz,
>arra kell vigyazni, hogy akkor nem Value, hanem referencia szerint
>kapod meg az objektumot, szal ne nagyon irogass bele, mert esetleg
>egy hetig keresed, mit es hol rontottal el

OK! Szem elott tartom es persze azert nem art ha utana is olvasok es nem
csak ugy hasznalom a nagyvilagba. ;)

>Hogyne mukodne mar, tekintsd ugy az EJB-t, mint egy activation interfacet
>Jarba csomagolasnal vigyazni kell egyes appserverekkel, mert hajlandoak
>(foleg multiserveres kornyezetben) nem megtalalni a kulon jarba csomagolt
>classokat.
>Szivtam vele eleget.
Szuper! Pont erre gondoltam!

>rajuk
>
>veletlenul sem, olvasd e a whitepapereket, minden tipusu ejb objnak megvan
veletlenul sem? melyik? Minden class EJB vagy a valos problema? :O
En ertem (legalabb is remelem), hogy mi a feladata egy pl. entity beannek, de
teljesitmeny szempontjabol en egy stateless session beant tobbre tartok, na
es a "hozzaerto ugyfel" sem tagit mellole. Nem tetszik, hogy az entity bean
minden attributum valtozasnal update-el. (Vagy en tudom rosszul?) Persze,
alairom, hogy szukseg lehet arra, hogy egy objektum minden egyes valtozasa
adatbazisba keruljon. Csak most eppen nem ilyen objektumokkal dolgozom. :)

Koszi az ertekes infokat!

   Ban