AW: [JavaTech] riport (j2ee flame :)

Szitas Krisztian k.szitas at gisma.de
2001. Nov. 15., Cs, 17:28:14 CET

Aha, ertem mire gondolsz,
en viszont igy gondolkodnak ebben az esetben:

Ha ketteveszem a a Bean paldanyon dolgozo methodusokat,
es a Bean megkeresesere/megkrealasara vonatkozoaknak
az implementaciojat, akkor azt a penzt amit a magyarazaton
esetleg megsporoltam 2x elvesztem azaltal, hogy
az adatforras elereset ketszer kell lekodolni, azaz tobbszor
hibazhatok, es X orat debugolassal kell toltenem,
foloslegesen nagyobb lesz a kodom is, ha valamit javitanom kell
2x kell javitani, leforditott bytekod is nagyobb lesz.

Kulonben ez nekem eddig olyan nagyon fel sem tunt, mert amugy is
kulon fileokban voltak nekem a perisztenciat vegzo es a business
methodusok. CMP-nel meg amugy is csak BL methodot ir az ember,
ott nem is latja a load-ot, meg creat-ot.

"ejb" prefix reszre meg annyit, hogy v2.0 felett mar az entityBeanben
hasznalhatsz home methodokat, amik nem egy instance-on mahinalnak,
ott direkt jol jon, hogy nem terjedt ki, szerintem amikot az 1.0 anal
megalkottak, mar selytettek valamit a fiuk.

Ha van meg valami elegansabb temakoros panaszod, szerintem nyugodtan tedd
fel, hatha egyutt kitalaljuk, hogy mit miert csinalhattak.

dAb