[JavaTech] riport (j2ee flame :)

Viktor Szathmary vszathmary at freshdirect.com
2001. Nov. 15., Cs, 12:17:02 CET

hi,

> ja, valami helper resource locatorral meg lehet oldani a
> problemat, igaz
>
> Magambol indultam ki, es en nem egyszerusitem le a beanjeimet
> egy rdbms-bol
> dolgozora, igy egy Factory patternnel ki kell keresgelnem altalaban a
> deployment
> decsriptorban beallitott adatok alapjan a datasourceimat es
> legyartani a DAO-t,

mondjuk en rdbms-be dolgozom az igaz, de ettol fuggetlenul a deployment
descriptorbol veszi azt hogy mihez kell kapcsolodnia... (az iment tul
hamar nyomtam ctrl-entert :)

meg mas beanekben (SBk) jms queuekhoz kell kapcsolodni, ott is probaltam
kivenni az queuek elereset a beanbol, jot tesz az :))

	viktor