AW: [JavaTech] riport (j2ee flame :)

Szitas Krisztian k.szitas at gisma.de
2001. Nov. 15., Cs, 18:11:32 CET

>- jo esetben az adatforras elereset valami egysegesebb helyre rakod
>amugy is, hiszen tobb bean is feltehetoleg el fogja erni ua forrast.
>- a kod nem lesz nagyobb, csak annyival amennyit az extra class headerje
>elfoglal (parszaz byte? :)
>- nem kell ketszer javitani, ugyannyi kod lenne igy is, csak egy masik
>classban..

ja, valami helper resource locatorral meg lehet oldani a problemat, igaz

Magambol indultam ki, es en nem egyszerusitem le a beanjeimet egy rdbms-bol
dolgozora, igy egy Factory patternnel ki kell keresgelnem altalaban a
deployment
decsriptorban beallitott adatok alapjan a datasourceimat es legyartani a
DAO-t,
es meg nem birtam egy helper osztalyba osszerakni az ehhez tartozo osszes
funkciot, majd egyszer ha lesz kedvem megint kodolni, meg rajovok hogyan
kellene, akkor lehet hogy atgondolom ezt a fajta nezopontot megint.