Re: [csopi] VÁL - EMLÉKEZTETŐ SÜRGŐS!

Kutasi Ágnes kutasia at freemail.hu
2005. Aug. 13., Szo, 08:36:08 CEST

Szia,

Ne haragudj a hallgatásomért, de egy kicsit bonyolult az életem
mostanában, amióta van párom, és ő nem bp-i...szóval utazásosok a
hétvégéim, így nem tudom előre bevállalni, hogy hol leszek 2 hét
múlva... szóval velem csak úgy számoljatok, hogy nem ottalvósan 1
napra elmennék veletek v.hova, ha ráérek, márpedig minden 2.
hétvégén ráérek, csak nem tudom, hogy mikorra jön épp ki a 2.
hétvége...
Szóval tényleg szívesen mennék veletek, és ígérem, hogy ha tudok,
akkor megyek is!!!

Puszi,
Á.

Király Péter <kiraly.peter at job.hu> írta:

> Mindenek elott: nekem is tökmindegy egyenlore, hogy melyik
szeptemberi hétvégén lesz.
> Ugyanakkor annyit tennék hozzá csak csendben, hogy az ilyen kinek-
mikor jó megoldás sosem sült el jól. Mert ilyenkor a többség szerint lett
eldöntve, és a kisebbség meg egy picit azért haragudott, hogy le lett
szarva. Másrészt ilyenkor elkezdodik egy végtelen szenvedés, hogy ne
ekkor, hanem akkor.

> De tegyünk egy próbát: légyszi tegyétek meg, hogy úgy válaszoltok:
> 1) jó-e a szept. 17-18.
> 2) jó-e a szept. 24-25.
>
> Elore is köszönöm!
> König
Gábor ; Szegedi Balázs ; Sas Gabriella ; R&#337;mer Krisztián ; Pörzse
Erzsébet ; Molnár Béci ; Kutasi Ágnes ; Kónya Karola ; Kiss Viktor ;
Jenet Katalin ; Hodik Tibor (hodik.hu) ; Dudás Gerg&#337; ; Deáky Sugár ;
Bokrossy Zsombor ; Bognár Kata ; minekide at axelero.hu

[freemail] extra 1GB-os postafiókkal, Önnek már van? http://freemail.hu