[csopi] VÁL - EMLÉKEZTETÕ SÜRGÕS!

Király Péter kiraly.peter at job.hu
2005. Aug. 10., Sze, 08:21:26 CEST

Mindenek elott: nekem is tökmindegy egyenlore, hogy melyik szeptemberi hétvégén lesz.
Ugyanakkor annyit tennék hozzá csak csendben, hogy az ilyen kinek-mikor jó megoldás sosem sült el jól. Mert ilyenkor a többség szerint lett eldöntve, és a kisebbség meg egy picit azért haragudott, hogy le lett szarva. Másrészt ilyenkor elkezdodik egy végtelen szenvedés, hogy ne ekkor, hanem akkor.

De tegyünk egy próbát: légyszi tegyétek meg, hogy úgy válaszoltok:
1) jó-e a szept. 17-18.
2) jó-e a szept. 24-25.

Elore is köszönöm!
König