Re: [csopi] VÁL - EMLÉKEZTETŐ SÜRGŐS!

Peresztegi Petra peresztegipetra at freemail.hu
2005. Aug. 16., K, 21:34:45 CEST

Sziasztok,

Ha nem gond, hogy eddig még nem voltam csopi összejöveteleken,
ellátogatnék (nem ottalvós) szombat délután, ha nem gond,
gyerekestől.

Njoku Petra (hajdan: Peresztegi Petra)

Király Péter <kiraly.peter at job.hu> írta:

> Sziasztok!
>
> Eddig nem nagyon jeleztetek vissza.
> A lenti levélben találjátok a múlt héten leírtakat.
> Legyetek kedvesek, mindenképpen jelezzetek vissza, hogy igen vagy
nem. Tehát bármi is legyen a döntésetek, jelezzétek.
> Mert így nem tudjuk, hogy mindenki nyaral, vagy simán nincs
érdekl&#337;dés, a lényeg az, hogy eddig a múlt héten leírtakhoz képest
annyi változás történt, hogy Ágica visszajelzett, &#337; is jön, ill. Moki
jelezte, hogy külföldön lesz. Többiek?
> Ha véletlenül csak telefonon tudnátok értesíteni, akkor a tel.számom:
30/280-97-22

> Legyetek kedvesek, a visszajelzéseket írjátok meg a levél elolvasása
után, b&#337;ven elég egy jövök, vagy nem tudok jönni, tehát sok id&#337;t nem
vesz el.
> A határid&#337; mindenesetre módosul: csüt este, mert pénteken tutit kell
mondanunk a vendégháznak, és igen válasz esetén be is kell
foglalnunk, amit vállalok, de ahhoz biztosat kell tudnom.
> Egyáltalán nem biztos, hogy az e-mail címek mindegyike megfelel&#337;,
így ha megteszitek, hogy továbbítjátok/hívjátok, aki még szóba jöhet,
azt nagyon megköszönöm.

> Na, nem ragozom tovább,
> König
Szeli Gábor ; Szegedi Balázs ; Sas Gabriella ; R&#337;mer Krisztián ; Pörzse
Erzsébet ; Molnár Béci ; Kutasi Ágnes ; Közgáz csoport ; Kónya Karola ;
Kiss Viktor ; Keleti József ; Jenet Katalin ; Hodik Tibor (hodik.hu) ; Dudás
Gerg&#337; ; Deáky Sugár ; Bokrossy Zsombor ; Bognár Kata

rá következ&#337; hétvégére foglaltuk le el&#337;zetesen a házat.
>   Tehát az alapadatok:
>     a.. A móka helyszíne: Vál, Damjanich u. 124., Budapestt&#337;l kb. 40
km-re.
>     b.. Id&#337;pont: 2005.09.17-18. (szombat-vasárnap). Érkezés
szombaton kés&#337; délel&#337;tt, indulás vasárnap délután.
>     c.. Résztvev&#337;k: a Mozákok és utánfutóik/tartósuk/ligandumuk.
Szóval barátn&#337;k/barátok szívesen látva.
>   Azért esett a választásunk szombatra és vasárnapra, mert ha
péntek-szombatot választjuk, akkor fennáll a veszélye, hogy a
szombatot kiadják, így megint csak rohanni kellett volna az
összepakolással szombaton, amit az ember hétvégén nem szívesen
tesz.

>   Minden egyéb részlet (utazás, program, kaja, stb.) kés&#337;bb, most a
következ&#337;t kérném:

>   NAGYON FONTOS!!!
>
>   LEGKÉS&#336;BB jöv&#337; kedd estig, azaz aug. 9-ig jelezzetek vissza, hogy
részt tudtok-e/akartok-e venni a mókán, mert 10-én le kell foglalóznunk.
>   A másik, hogy legyetek kedvesek, szánjatok rá egy kis id&#337;t,
böngésszétek át a címlistát, és ha tudtok valakit, aki nem kapta meg,
légyszi továbbítsátok!

>   De ne hallgassuk el az árakat: a komplett ház egy napra 40.000 Ft,
ebben benne foglaltatik a végtakarítás az ágynem&#369; és a berendezések
használata. A házban hivatalosan 18-an férünk el, de err&#337;l én azt
gondolom, hogy ha 18-an elférünk, akkor akár 22-en is. (az pl. tuti,
hogy TPÁ is és én is szívesen alszom prilifoamon, ha err&#337;l van szó.)
>   (Tehát ha 20 f&#337;vel számolunk, akkor ez 2.000 Ft fejenként, 16 f&#337;nél
2.500 Ft fejenként.)
>   A kaja soha nem számottev&#337; költség, a piát pedig mindenki igény
szerint, egyedileg rendezi. Ezen kívül van az utazás költsége, amit
majd meglátunk. De a hely közelsége miatt ez sem brutál.

>   Szóval légyszi jelezzetek vissza, hogy tudtok-e jönni, és ha igen,
akkor szólóban vagy partnerrel.

[freemail] extra 1GB-os postafiókkal, Önnek már van? http://freemail.hu