[ninpo-hu] Filmipar...

Zombori Gyorgy Zoltan zomborig at freemail.hu
2011. Jan. 18., K, 15:11:21 CET

Üdvözletem! Az alábbi levél Serflek Józseftől jött, aki"a Magyarországi Harcművészetek Össz-szövetségének főtitkára, a Magyar Wushu Szövetség elnöke, a Kínai Shaolin Templom 32. generációjának tagja, a Magyar Chan Buddhista Egyház helyettes apátja, a Magyarországi Wudang Kung-Fu Szövetség elnöke" (ollózva innen: http://www.martialarts.hu/news_details/931) A kérés/kérdés komoly, ha valakit érdekel, jelentkezzen nála. Üdv.:Zombori György ----- Forwarded Message ----