[ninpo-hu] muto dori - Karddal támadtak egy férfira

Eva Barbara Bodogan stillwarrior at hotmail.com
2011. Jan. 4., K, 13:56:18 CET

Amikor még a Pöttyös utca közelében tréningeztünk, egyik edzésről hazafele jövet a metrókocsiban egy paranoiás pasi bokennel a kezében játszotta a nagy szamurájt, a derekán egy fehér obi. Tényleg zavart volt, és kiszámíthatatlan. Figyeltem végig - ott leste az utasokat, hogy vajon melyik az amelyik meg meri támadni őt, a rettenthetetlen harcost. Szerencsére a bizonytalansága nagyobb volt, így nem kezdett el hadonászni, de sok utas fel sem ismerte a helyzetet, azt hitték seprűnyél van nála.Aztán KöKire beérve a metró biztonságiak szépen elkísérték :)
Nem gondoltam, hogy fényes nappal normális emberek között normális élethelyzetben szükség lehet a mutodori technikákra - egészen addig.

Éva

"Semmi nincs mi visszahúzza,
Az emlékháló szétszakad,
Száll magasba tó hattyúja,