[ninpo-hu] Új fokozat

Varga Zoltán renjo at freemail.hu
2009. Ápr. 11., Szo, 17:00:37 CEST

Hali!

Én is gratulálok Csabának a sikeres Godan teszt alkalmából.
Akkor innentől fogva már Ő is a ninjákok közé tartozna?

Üdv:
Zolcsi

Kocsis Csaba <kocsiscs at puma.unideb.hu> írta:

>       Sziasztok!
>
>   Én is gratulálok Roland!
>
>   És mindenki másnak is kívánok Kellemes Ünnepeket innen Japánból!
>
>   Üdv:
>
>   Csaba
>

>   On Fri, 10 Apr 2009 18:33:21 +0100, Bujinkan Fudoshin Dojo wrote

>  Kedves Mindenki!

Start Utazás &#8211; Online Olcsóbb! Foglalja le nyaralását minél korábban, és élvezze a csak a Start Utazáson elérhető különleges kedvezményeket. A legjobb akciós és last minute utak, nyaralások egy helyen.
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,323116,398490/click.prm