[ninpo-hu] Új fokozat

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2009. Ápr. 11., Szo, 12:16:55 CEST

Sziasztok!

Én is gratulálok Roland!

És mindenki másnak is kívánok Kellemes Ünnepeket innen Japánból!

Üdv:

Csaba

On Fri, 10 Apr 2009 18:33:21 +0100, Bujinkan Fudoshin Dojo wrote
> Gratulálok Csabnaki! Sikerült kibírnia Gollum-ot, az nem kis teljesítmény ám! Amilyen gusztustalan szokott lenni nagy általánosságban, akár le is káózhatta volna a suhintás előtt egy ultamocskos poénjával meg egy szokásos rettenetes altesti humorral. :) Majd megtudjátok októberben ha eljöttök a szemináriumára Szegedre...
>
> Ha már itt tartunk, én meg március közepe táján shodan lettem.
>
> Roland
>
> Vohradnyik Gábor írta:

Kedves Mindenki!

> Kocsis Csaba jelenleg Japánban tréningezik.
> Sikeres Godan teszten van túl, amit Normann Smithers hajtott végre Hatsumi Sensei előtt a Honbu Dojo-ban.
>
> Ezúton is szeretnék gratulálni Neki.
>
> Gambatte Ne!
>
> Üdv:
>
> gyima
>
> Vohradnyik Gábor
> Bujinkan Főnix Dojo
> Debrecen

Mutasd meg stílusod egy Messenger képpel. Nézd meg mindet. Kattintson ide!

magyar ninpo fórum - ninpo-hu at ninpo.hu

database 3999 (20090410)

The message was checked by ESET NOD32
Antivirus.