[ninpo-hu] egy kis nevetés a Buyukai fáradalmai után

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Sze. 24., Sze, 10:33:11 CEST

            Üdv Ninjákok!

Már tudom, hogy sokan tűkön ülnek, hogy olvashassák a tavalyi mellbevágó beszámoló után az idei beszámolómat, így gondoltam akkor a pletykák és félre magyarázások elkerülése végett, elküldöm itt a fórumon a linket.. .

 LINK

Itt szögezném le, hogy ez nem egy csoport, vagy dojo, vagy bármiféle szerveződés és még csak nem is a II.MagyarBuyukai résztvevőinek a véleménye, hanem az én privát magánvéleményem. Ha van neked is, oszd meg bátran te is a kommentekben, hiszen lehet, hogy így is tudunk fejlődni.
Szerintem...
"Ez a te életed, te tudod"  ;D

Gouranga

Még több szórakozás otthon, még több kedvezmény Neked.
Válts T-Home-ra! TV, internet és telefon együtt akár havi 6480 Ft-ért 1 év hűségidővel.
 Otthon találkozunk!