[ninpo-hu] Darwin díj - egy kis nevetés a Buyukai fáradalmai után

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Sze. 22., H, 13:25:35 CEST

Sziasztok!

Még mindig szakadok a röhögéstől. Ezt olvassátok el! :-D

Tárgy: Fw: A szakmámat illetően kőműves vagyok (avagy egy baleseti
jegyzőkönyv magyarázata)
"A szakmámat illetően kőműves vagyok. A baleset napján egyedül dolgoztam
egy új, hatemeletes épület tetején. A munkát befejezve észrevettem, hogy
maradt még pár tégla, amelynek súlya a későbbi mérés szerint száztíz
kiló volt. Mivel nem akartam kézben lecipelni, elhatároztam, hogy az
épület oldalához erősített hatodik emeleti csigán, egy hordóban
leengedem őket. Lent, a földszinten rögzítettem a kötelet, visszamentem
a tetőre, behúztam a hordót és beleraktam a téglát.

Ezután lementem, kioldoztam a kötelet és erősen megmarkoltam, hogy szép
lassan leengedjem a száztíz kilónyi téglát. Mint a baleseti
jegyzőkönyvből kiderül, én csak hatvanhárom kiló vagyok. Meglepetésemre,
hogy ilyen gyorsan felránt a súly, elfelejtettem elengedni a kötelet és
gyorsan repültem fölfelé a fal mentén.

A harmadik emelet táján találkoztam az ugyanolyan sebességgel lefelé
tartó hordóval. Ez magyarázza a baleseti formanyomtatvány 3. részében
szerepeltetett koponyatörést, kulcscsonttörést és kisebb zúzódásokat. Az
ütközéstől nemigen lassultam le és csak akkor álltam meg, amikor a jobb
kezem ujjai beleszorultak a csigába, ahogy az említett jegyzőkönyv 2.
bekezdésében leírtam. Szerencsére ekkor már visszanyertem a
lélekjelenlétemet és a rendkívül erős fájdalom ellenére is képes voltam
kapaszkodni a kötélbe.

Nagyjából ugyanekkor ért földet a téglákkal teli hordó, aminek kiszakadt
a feneke. Maga a hordó a téglák nélkül 22 kiló, és itt újra felhívnám a
szíves figyelmét a testsúlyomra. Mint bizonyára sejti, gyors ütemben
elindultam lefelé a fal mentén. A harmadik emelet magasságában
találkoztam a fölfelé tartó hordóval. Ez magyarázza a két törött bokát,
a kitört fogakat, valamint a lábamon és az altestemen található
horzsolásokat. Ezzel egyébként kissé jobbra fordult a helyzetem, mert a
hordóval történt találkozás némiképp lelassított, ezért a téglákra
zuhanva nem szenvedtem olyan súlyos sérüléseket és csak 3 csigolyám
törött el.

Sajnálattal jelentem, hogy ahogy a fájdalomtól mozdulni sem tudva
hevertem ott a téglákon és észrevettem a fejem fölött hat emelet
magasságban függő hordót, megint elvesztettem az önuralmamat és
hidegvéremet és elengedtem a kötelet......."

Csaba