Re: [ninpo-hu] üzenet

Magyar Attila magyarattila at vipmail.hu
2008. Okt. 15., Sze, 15:37:20 CEST

Sziasztok!

   Bocsánat, hogy beleszólok ebbe a beszélgetésbe, igazából csak kérni
szeretnék valamit.

   Amikor levelet kapok "Bujinkan" feladóval, mindig megdobban a
szívem: csak nem a Soke írt? De nem.... Természetesen Livó Laci
levelei is nagyszerűek számomra, csak hát furcsa (elnézést,  ha másnak
nem) Bujinkan feladóval érkező levelet kapni tőle. A Bujinkan egy
világszervezet, nem egy személy.

   Tehát a tiszteletteljes kérésem az lenne, hogy a "Bujinkan" helyett
egy "Bujinkan Livo Dojo", vagy "Livo Laci" - mint feladó - beírva,
eloszlatná ezeket a furcsa érzéseket bennem.

   Azért írtam így a közös listára, hogy kiderüljön ha tévednék és
csak engem zavar, ebben az esetben természetesen tárgytalan a kérésem.

Üdvözlettel:

                              Magyar Attila
Bujinkan Shidoshi
Modern Defendo HT instruktor