[ninpo-hu] Kacem

Huszti Roland huszti.roland at freemail.hu
2008. Május. 23., P, 14:17:03 CEST

Ez így ebben a formában a shihanomtól származik. Nem feltétlen vonnám kérdőre ez ügyben. ;)

 Sehogy. Ez egy mellékzönge, Hatsumi egy kisebb büntije volt vele szemben. De azért jó hogy ezen lovagolsz... ;)

De holnapután pontosítani tudom a sztorit, mivel itt lesz Doug Wilson szemináriumot tartani. Szombat este gondolom úgyis lesz "szocializálás" ( = kocsmázás ) a szemcsi után, ha nem én kérdem meg, akkor majd valaki más úgyis.

 Roland

TÉRÍTÉSMENTES ÉRETTSÉGI UTÁNI SZAKKÉPZÉSEK!

2 év alatt akár 3 szakma!

EUROPASS, EBCL ÉS ECDL!

Jövő Európába - EFEB
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259041,315847/click.prm