[ninpo-hu] Kacem

"bognár, attila" attila at ninja.hu
2008. Május. 23., P, 09:59:12 CEST

és ez a történet ebben a formában vajon honnan származik?
(nem akarom Kacemet védeni, de ami 5 emberen megy át, az már jó eséllyel
kellően megváltozik)

"[...] De előtte még párba állította [...]"  ez a mondat például nem
tudom, miként kapcsolódik a "densho nem, de igen" történethez (értsd:
egyéni színezet szaga van)