[ninpo-hu] (nincs tárgy)

Bujinkan Livo Dojo livodojo at livodojo.hu
2008. Jún. 12., Cs, 19:35:15 CEST

Üdv mindenkinek!

Én is regisztráltam végre, hogy ne maradjak ki a jóból.:)

Első körben köszönöm a májusi gratulációkat!

A foglalóval egyetértek. Valahogy meg kell tanulni felelőséget vállalni az ember tettei, kijelentései után, ha alapból nem megy. Amúgy szerintem a szemináriumra nem járás (és erre a különböző okok keresése) legfőbb oka az EGO. A Bujinkan egyik legnehezebb lépcsője pedig az ego legyőzése.:)

Az Arnaud szemináriumnál maradva én is több embert megkerestem még röviddel az esemény előtt is, hogy jön-e (volt aki fel sem vette a telefontJ). Külföldön is reklámoztam, részben ennek köszönhető, hogy pl. Mirkoék eljöttek Szerbiából (ők egyébként Pestre is eljönnek, mint ahogy már volt is rá példa). Az osztrákok és németek azért nem jelentek meg, mert a dátum közel esett a Német TaiKai időpontjához. Amennyiben jók az információim, itthonról, Rácz Pistiék is inkább a TaiKai-t választották. Szóval az időpont sem mindegy.

- Milyen volt amúgy az esemény Pisti?

- Hogy oldották meg a sok oktatós manővert?

Támogatom a közös szervezéseket és a szorosabb együttműködést! Ez talán már el is indult, igaz kicsit döcögve, de elindult és ez a lényeg.

Amúgy a közös szeminárium szervezés alternatívája, ha minden dojo képviselteti magát a másik által szervezett eseményen, vannak országok, ahol így csinálják.

Meg kell még jegyeznem, hogy Arnaud nem volt felháborodva és nem tett megjegyzést a magyar tagokra. Sőt elmesélte, hogy Franciaországban is hasonló a helyzet (melyet magam is tapasztalok), kevés a hazai résztvevő. Példának okáért a júliusi TaiKai-ra 120 főt várnak, ebből a napokban eddig 20 volt francia!

Livo Laci