Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Jún. 12., Cs, 16:55:45 CEST

            Na végre valaki nem szektariánusként gondolkodik a fokozatokról, meg megszólításokról, meg rangokról, meg többi cuccról.Hát Csaba mindenhol így kéne ennek mennie... De ahol ugye már van más is, mint az, hogy milyen jó is együtt gyakorolni, meg tanulni, ott már ezeket elfelejtik, vagy lehet, soha eszükbe sem jut...GourangaSziasztok ismét!  Vizsgáztatás: nálam az emberek nem tudnak csak vizsga előtt edzésre  járni, mert nem tudják mikor van a vizsga. Ha úgy látom, hogy elérte a  megfelelő szintet, akkor levizsgáztatom . Végülis csak 10-20 emberke jár  egy klubba. Nem kötelező kinevezni vizsganapot, ha jól tudom. Ha valaki  nem halad, nem vizsgázik. Oké van kivárási idő, minimum három hónap, hat  hónap, egy év stb. De ez után köteles vagyok levizsgáztatni? Szerintem  nem. Esetleg ennél hamarabb nem tanácsos, hagyni kell időt a fejlődésre.  Ez csak egy útmutató a diáknak, hogy kb. ennyi idő alatt kellene ennyit  fejlődnie. No de a képességek sem egyformák.  Szóljatok, ha tévedek, de a vizsga tényleg nem attól függ, hányszor  voltál edzésen.  Csaba _______________________________________________ magyar ninpo fó

Egy ötlettel több, ezresekkel kevesebb. A Generali nem csak lakása biztonságára, de a villanyszámlájára is gondol. Érdeklődjön Házőrző Optimal lakásbiztosításhoz kapcsolódó akciókról! Részletekért Klikk Ide >>>