[ninpo-hu] ( nincs tárgy )

Kocsis Csaba kocsiscs at puma.unideb.hu
2008. Jún. 12., Cs, 00:04:05 CEST

Sziasztok!
Szia Peti!

Ott voltam Szegeden és láttam és átéreztem, mennyire siralmas a helyzet és
ezek után megértem a foglalót is. Csak arra próbálok rávilágítani, hogy
megfelelő marketinggel jobban eladhatóvá kellene tenni a szemináriumokat.
Nem biztos, hogy az én ötletem a legjobb, de nem is az én ötletem. Már
számos helyen láttam ilyet: ha hamarabb jeletkezel, olcsóbb. Lásd repjegyek:-
)

Peti, írnál errőla kártyás rendszerről, amit említettél. Sajna nem tudom
miről van pontosan szó de kíváncsi lennék rá. Csak ha nem sért államtitkot :-
)
Köszönöm!

Roland: az osztozkodás alatt én is azt értettem, hogy jóban-rosszban.

Csaba