Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

Komáromi Péter peterkusz at freemail.hu
2008. Jún. 11., Sze, 11:43:03 CEST

Sziasztok Péter és Attila!

Hozzátok képest minimális tapasztalattal, de meg tudom
erősíteni az elhangzottakat.

Forintba, többször is buktam 6számjegyű összegeket, hogy a
bp-i "társaim" tanulhassanak. Ismerős helyzet, 1-2 nappal
előtte szólnak, hogy ha 3-ból 1 napot jönnek akkor 1/3-át
kell-e fizetniük stb.
Rengetegszer fordult elő, hogy még arra sem méltattak, hogy
szóljanak, "bocs mégse tudok (akarok) jönni"

Ezt még tovább fűszerezve a ténnyel, hogy számomra sem a
legmegfelelőbb hozzáállással és tudással rendelkező
oktatókat szerveztem, számomra végleg becsukta a kapukat.

Sajnálatos módon, több dojo-t is láttam, ahol kötelezővé (!)
teszik, hogy 10-15 ezer forintos díjakat előre befizessék a
(kötelező részvételű) szemináriumra.
(szerintem bolond az a deshi aki ilyen "motivációnak" behódol)
Ezt a szervezők nyugodt lelkiismerettel úgy magyarázzák
"nullszaldósra ki kell jönni!"

Tőlem (és szerintem minden jó érzésű embertől) ez a terror
szerű módszer nagyon távol áll.

Petinek rohadtul igaza van; foglaló vissza nem térítendő,
egy nélkülözhetetlen biztosíték, hogy ne a szervezők
fizessék zsebből azt, hogy adott tanítványok
visszamondhassák a szemináriumi részvételüket.

Nagyon klassz, hogy Attila a dolgok lényegére tapint a
szemináriumok szervezésének alapfeltételeivel kapcsolatosan;
;
    Már-már túltelített e téren a piac és előbb vagy utóbb
elkerülhetetlen az a megoldás, hogy összefogjatok
mindannyian Magyarországon úgy, hogy egymással edzetek.

Ha ez sikerül emberséges és intelligens keretek között
intenzíven és maradandóan, akkor a kártékony elemek a Magyar
Bujinkanban idővel el fognak tűnni.
Kívánom, sikerüljön nektek.

Én anno ezért léptem ki és tartottam reménytelennek és
nyomasztónak az akkori helyzetet.
Tiszteletre méltó a kitartásotok!

Komáromi Peti
ex-Buj

Te már megnézted, hogy diszlexiásak-e a gyerekeid?

Találtam egy szülőknek szóló diszlexiatesztet, amit egy perc alatt kitölthetsz. A legjobb, hogy ha gond van, akkor abban is segítenek, hogy kihez fordulj. Ja, és ez egy ingyenes oldal, nem kerül semmibe. Kattints ide: www.diszlexiateszt.hu/i.php?id=fr080609