[ninpo-hu] vissza alaphelyzetbe back to basics

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 24., Cs, 16:05:50 CEST

Sziasztok!

Kiderült bizonyos visszajelzésekből, hogy elefánt a
porcelánboltba effektust válthattam ki levelező lista tagok
önérzetében.

Minden betűt nagyon komolyan gondolok amikor azt mondom:
: A JÓSZÁNDÉK VEZÉREL!

Minden egyes betűt komolyan gondoltam amit leírtam,
tapasztalati tényekre alapozva fogalmaztam meg őket.

Ez nem jogosított engem fel, hogy esetlegesen megsértsek
nyíltan másokat a levelezőlistán.

Én ezt nem látom, de AMENNYIBEN a stílusommal bárkit
megsértettem volna, attól elnézést kérek.

Bízom benne akit érdekelt bármi amit írtam az a stílusomon
túl a tanulságot és magát a szavaim valós tartalmi lényegét
látja a jóindulatommal együtt.

nekem ezt jelenti visszamenni az alaphelyzetbe

üdv

Komáromi Péter
ex-Bujinkan

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm